Telefoon: 0180-453106 | Email: info@hengelsport.wesdijk.nl

Tijdens mijn vakantie op Texel kwam ik op het volgende idee: Mee-visdagen. Omdat steeds meer vissers ook eens wat anders willen proberen, maar soms niet precies weten hoe, gaan wij daarbij helpen.

Met Pim erbij, hebben we nu in 3 disciplines echte topvissers en omdat er veel vissers zijn die ook wel eens wat anders willen proberen, bieden wij jou kosteloos die mogelijkheid. Het idee is dat er iedere week een mee-visdag gepland wordt, waarop jij en maximaal 3 anderen mee gaan met een van ons. Zo kan je bijvoorbeeld leren vissen aan het strand of op de Waterweg met Pim, Karpervissen, statisch of met de pen, met Dion en roofvissen/ bellyboaten met Yosri. Je mag je eigen materialen meenemen of kunt die van ons gebruiken. Voor zo'n dag vragen wij geen inschrijfkosten (dus gratis). Wel moet je natuurlijk even je eigen aas betalen en voor vervoer zorgen of hier een bijdrage aan leveren.
Zo’n workshop kan zowel ‘s middags als soms ook s avonds plaatsvinden en duurt ongeveer 3 uurtjes. Verzamelen doen we altijd in de winkel

Vangstverslag Mee-Visavond Waterweg 29-06

Comments : Off
Na een minder goede vangstavond aan het strand, besloten we eens met klanten op Tong te gaan vissen in de Waterweg. Helaas moest Pim zich ziek afmelden, waardoor ik met Niels en vader Rene uit Tilburg en Jan uit Den Haag had afgesproken in de winkel. Na wat materiaal uitleg... Lees meer →

Mee-Visavond Waterweg 29-06:

Deze week eens iets anders dan anders. We gaan Vissen in de Waterweg, met als hoofd doel: Tong!   De Mee-Visavond is bedoeld voor startende vissers die een beetje op weg geholpen willen worden. Ben jij zo’n startende visser en kan je wel wat tips gebruiken? Meld je dan aan... Lees meer →

Vangstverslag Meevis avond Strand Maasvlakte 23-06

Comments : Off
Trap 5 mv 2 Daar gingen we dan, Buiten mijzelf nog 3 andere liefhebbers die hun hoop op een Baars gevestigd hadden. Boven aan de trap werden we compleet gezandstraald, en er stond een leuke branding. Het weerbericht sprak over zuidwest 5 en dat was het mijns inziens ruimschoots... Lees meer →

Verslag Mee-Visavond Strand Maasvlakte 13-06

Meevisavond dinsdag 13 juni 2017: Strand mv2 was weer het jachtterrein van deze avond. Na onze meevissende klanten verwelkomt te hebben in de winkel en wat uitleg over de te gebruiken lood en onderlijnen en het verstrekken van kersverse steekzagers, vertrokken we in kolonne naar... Lees meer →

Verslag Meevis Strand Maasvlakte 08-06

Comments : Off
Het was weer zover MV2 stond er op de planning. Afgaande op de weerberichten had ik een flinke branding verwacht. Dat viel eigenlijk best mee en aangezien we afgaand water visten was het nog minder. We werden verwelkomt door duikende Sterntjes, dus aas was aanwezig en de... Lees meer →

Vangstverslag Noordzeekanaal Velsen Zuid

Eindelijk zou het er van komen, ruim een uur rijden om bakken vol met Tong te vangen…… Met zn tweeen vertrokken we op een heerlijk zonnige dag, lekker op tijd, naar Velsen Zuid, waar we om half acht aan kwamen. Het stond al flink vol, maar na overleg pasten we er nog... Lees meer →

Vangstverslag Picknick Waterweg 02-06

Comments : Off
Mee-visavond strand wordt feederen aan de Picknickplaats op de Landtong. Na een belletje richting een vaste klant die al wel naar het strand was, besloten wegens weinig aktie maar naar de Waterweg te gaan. Het was opkomend water in het donker, wat vanaf dit jaargetijde meestal... Lees meer →

Verslagje 1e Zeebaars Mee-Visavond met de dobber.

Een beetje kort dag, maar gezien de verwachte omstandigheden had ik zin om te gaan Dobberen. Mark uit Belgie meldde zich maandag aan en reed maar liefst 140 km naar de Gouwe. Nadat hij van de juiste materialen voorzien was, reden we richting “stenen glooiing”. Daar... Lees meer →

Strand Maasvlakte, leuke vangsten zelfs zonder branding!

Comments : Off
Voor afgelopen dinsdag stond er een Mee- Visavond gepland, waarvoor helaas geen aanmeldingen waren. Omdat moeders de vrouw er toch al op had gerekend, besloot ik maar gewoon lekker alleen te gaan. De drukte van het seizoen is in alle hevigheid losgebarsten in de winkel, dus een... Lees meer →