Telefoon: 0180-453106 | Email: info@hengelsport.wesdijk.nl

Tijdens mijn vakantie op Texel kwam ik op het volgende idee: Mee-visdagen. Omdat steeds meer vissers ook eens wat anders willen proberen, maar soms niet precies weten hoe, gaan wij daarbij helpen.

Met Pim erbij, hebben we nu in 3 disciplines echte topvissers en omdat er veel vissers zijn die ook wel eens wat anders willen proberen, bieden wij jou kosteloos die mogelijkheid. Het idee is dat er iedere week een mee-visdag gepland wordt, waarop jij en maximaal 3 anderen mee gaan met een van ons. Zo kan je bijvoorbeeld leren vissen aan het strand of op de Waterweg met Pim, Karpervissen, statisch of met de pen, met Dion en roofvissen/ bellyboaten met Yosri. Je mag je eigen materialen meenemen of kunt die van ons gebruiken. Voor zo'n dag vragen wij geen inschrijfkosten (dus gratis). Wel moet je natuurlijk even je eigen aas betalen en voor vervoer zorgen of hier een bijdrage aan leveren.
Zo’n workshop kan zowel ‘s middags als soms ook s avonds plaatsvinden en duurt ongeveer 3 uurtjes. Verzamelen doen we altijd in de winkel

Oost – West: Baars best!

Comments : Off
Na 2 weken niet vissen, een week lang Oostenwind, geen visgezelschap en wel zin…..wat doe je dan? Precies, gewoon in de auto stappen, iets omrijden vanwege afgesloten Suhrbrug en plankgas naar het strand. Eenmaal daar stond er, terwijl er een zacht briesje uit mijn rug... Lees meer →

Verslag Mee-visavond Strand 27-09-16:

De verhalen van de goede Baars vangsten aan het strand waren goed doorgekomen. 7 man meldde zich aan voor deze doordeweekse Mee-visavond. In optocht vertrokken we richting strand, terwijl de zon langzaam onderging. Net voor het donker arriveerden we daar. Vanaf de trap zagen we... Lees meer →

Vangstverslag Mee-vis avond dobberen op de Zeebaars 14-09-16

Comments : Off
Voor deze avond slechts 2 aanmeldingen…. of nee, wacht. Drie. Onze Karper expert Dion ging voor de 2e keer deze week vreemd op het zoute! Einde van de middag melde de 2e mee-visser zich vanwege omstandigheden helaas af, jammer. Dus reden Dion en ik samen naar de Maasvlakte,... Lees meer →

Vangstverslag Mee-visavond Zeebaars 17-08

Zoals gewoonlijk waren alle Zeebaars jagers ruim op tijd in de winkel voor uitleg en de aanschaf van materialen. Allemaal een pak dikke steekzagers in de tas en op weg naar de stenen, ze riepen ons al! Daar aangekomen bleek de oosten wind toch iets krachtiger dan verwacht, maar... Lees meer →

Verslag Mee-vis avond Maasvlakte 09-08

Comments : Off
Het blijft vissen De bedoeling was dobber vissen  op de zeebaars. De omstandigheden waren niet optimaal voor de te bevissen stek, de stenen glooiing.  Een noord westen wind is daar nooit ideaal maar ik had twee limburgse gasten die erg graag wilden. De heren hadden zich aan het... Lees meer →

Dobber vissen op Zeebaars: Topavond!

Afgelopen week was het eindelijk zo ver, na een eerdere vroege seizoens poging zonder succes. Dobbervissen op de Zeebaars op de mooiste stek van de Maasvlakte: de stenen Glooiing. Ditmaal gingen we op pad met redacteur Mark van Beet/ Rovers die een mooi verslag heeft geschreven... Lees meer →

Verslag Mee-Visavond Strand Maasvlakte: 13-07

Comments : Off
Woensdag 13 juli. Het is weer mee-visavond, en we hebben afgesproken bij de winkel aan de Gouwe 9 in Barendrecht. Er zijn twee heren die zich op tijd in de winkel melden om nog even de laatste materialen aan te schaffen . Na wat tips over te gebruiken materialen gaan ze met de... Lees meer →

Verslagje Bellyboat Mee-visavond de Waal.

Het blijft schitterend, de aankomst bij de afgedamde tussen -rivier de Waal in Heerjansdam/ Rijsoord. Met 5 man gingen we het water op. 1 man was al eerder mee geweest de andere waren nieuw. Na de nodige uitleg en tips gingen we allemaal op zoek naar mooie kantjes en tekenen van... Lees meer →

Weer volop Zeebaars aan de Maasvlakte!

Comments : Off
Afgelopen zaterdag dan eindelijk weer eens met mijn vaste vismaat en zijn pa op pad. Na de successen van de afgelopen twee mee-visavonden en de wind op de kust, was de keuze niet zo moeilijk. 1e Parkeerplaats Maasvlakte. Daar aangekomen stond er een heerlijke branding en waren er... Lees meer →